top banner image
 
 
 

LS Express passer perfekt til små- og mellemstore virksomheder

Let at bruge og altid på POS-system

LS Express indeholder alle de centrale funktioner, du har brug for til at drive din virksomhed med succes i Microsofts velkendte Dynamics 365 Business Central-miljø. Og den er nem at installere og at bruge.

Dit POS- og regnskabssystem har løbende synkronisering. Det betyder færre manuelle opgaver og dermed mere frigjort tid. LS Express har en effektiv driftstid på 99,8 %, det indeholder fire gratis opdateringer om året, og systemet kræver ikke meget af hardwaren. Samtidig kan det være fuldt integreret med Shopify.

Let at komme i gang

Der kræves ingen it-ekspertise eller installation. Du skal blot åbne din browser, logge ind med din konto og følge vejledningerne i software-guiden. Så er du klar til at begynde at sælge!

Reducér omkostningerne til hardware
LS Express er touch-optimeret og responsiv. Det betyder, at du kan bruge den i din foretrukne webbrowser på enhver enhed – mobiltelefon, tablet eller computer.

Tilbyd den mest opdaterede kundeoplevelse
Systemet opdateres automatisk, så du altid benytter den nyeste teknologi – og der er ingen ekstra omkostninger og intet besvær forbundet med løsningen.

Beskyt dig selv og dine kunder
Levér en sikker betalingsoplevelse af høj kvalitet: LS Express opfylder PCI- og EMV-krav.

Vær på forkant
LS Express sikkerhedskopierer alle dine data i Microsoft-skyen. Det betyder, at dine data altid er sikre, og at du kan regne med et synkroniseret overblik over din virksomhed, uanset hvilken enhed du bruger.

 

retail_589x560.jpg

Sælger du også tjenester?

Uanset om du driver en skønhedssalon og administrerer mange aftaler om dagen, eller om du er detailhandler og organiserer workshops og arrangementer i butikken, er LS Express perfekt til dig. Med LS Express kan du administrere alle dine tjenester i ét system. LS Express er forbundet med Microsoft Office 365. Det betyder, at du kan se alle aftaler i dine Office-kalendere og fakturere dem i LS Express.

En moderne kundeoplevelse

Tilbyd den bedste kundeservice. Med LS Express kan du:

  • Lade kunderne tilføje flere produkter eller tjenester i deres eget tempo
  • Tilbyde en-til-en-service hvor som helst i butikken – LS Express kan køre på alle mobile enheder
  • Få adgang til kundernes salgshistorik for at tilbyde mere personligt målrettet service
  • Tilbyde dine kunder alle kombinationer af betalinger: kontanter, kort, kuponer mv.
  • Udskrive kvitteringer, eller sende dem til dine kunder via e-mail.

Alle de funktioner, du har brug for – og lidt mere

Med LS Express får du alle de grundlæggende værktøjer, du har brug for til at drive en moderne, kundeorienteret detailvirksomhed.

  • Opret og administrér varer og kunder hurtigt
  • Få adgang til og administrér priser og rabatter
  • Sælg produkter ved at scanne stregkoden eller ved at vælge en vare fra en liste
  • Acceptér returneringer uden besvær og tilbyd refusioner, ombytninger eller kredit
  • Administrér kontanter præcist og korrekt
  • Fremskynd afsluttende processer ved at bruge systemguiden.

Hvorfor Azets?

Azets er et konsulenthus, der leverer ydelser inden for regnskab, løn, skat, revision, rådgivning og forretningsekspertise – både digitalt og til din dør.

Som den førende udbyder af kvalitetsydelser i Storbritannien og Norden er vi klar til at effektivisere din forretning og spare dig for masser af tid i hverdagen.

Vi hjælper alle slags virksomheder i alle størrelser med at opnå deres mål. Kontakt os via denne formular for at få mere at vide om, hvordan vi kan skabe den perfekte løsning til din virksomhed.

Ja, vær venlig at håndtere min anmodning. Jeg accepterer, at Azets modtager og gemmer mine kontaktoplysninger i overensstemmelse med Privacy Statement

Ja tak, jeg vil gerne tilmeldes nyhedsbrevet fra Azets. Jeg kan til enhver tid afmelde mig igen.